Cieľom servisných paušálov, je poskytnúť kvalitné, rýchle, spoľahlivé servisné zázemie v dohodnutom reakčnom čase od nahlásenia problému, poradenstvo, dodávky techniky za zvýhodnené ceny. Podľa zvoleného servisného paušálu je v predplatenej čiastke rôzne množstvo pracovných hodín, dopravných nákladov.
Výhody paušálneho servisného vzťahu:
Všetci zmluvní zákazníci majú telefonické poradenstvo, vzdialený online servis, HELPdesk, zvýhodnené ceny na nákup novej techniky a spotrebného materiálu, prednostný zásah, zvýhodnenú sadzbu pracovnej hodiny.
zvýhodnené
služby
ITNets
- Práca na PCPočet hodín odpracovaných na pracovných staniciach...
- Práca na serverochPočet hodín odpracovaných na serveroch...
- Zvýhodnená sazbazvýhodnená sazba nad rámec predplatených hodín.
- Zľava na nákup u nás.
- Ušetríte:
- Zásah do 24hGarantovaný zásah do 24h
Paušál Micro
€50
/ mesiac€50
/ mesiac- 3h
- 0h
- 29€/h
- 0%
- 36€
Paušál Bronze
€120
/ mesiac€120
/ mesiac- 3h
- 2h
- 31€/h
- 0%
- 79€
Paušál Silver
€380
/ mesiac€380
/ mesiac- 10h
- 5h
- 29€/h
- 0%
- 200€
Paušál GOLD
€700
/ mesiac€700
/ mesiac- 15h
- 10h
- 27€/h
- 10%
- 295€
Paušál Platinum
€1000
/ mesiac€1000
/ mesiac- 20h
- 20h
- 25€/h
- 15%
- 660€